- News
- 0 likes
- 4072 views
- 0 comments
1970: Mai 68 nu este încă departe și în curând urmează alte revoluții. Un vânt de schimbare care împinge și ușile casei Rochas unde soția lui Marcel Rochas, Hélène, își propune să creeze un parfum vesel și sclipitor, o apă parfumată care se rupe de coloniile vremii.
„Ghidul meu a fost timpul meu”, îi plăcea să spună lui Marcel Rochas. Hélène, soția sa, muza lui, îi va fi ghidul, mergând până acolo încât să perpetueze spiritul soțului ei în cele mai mici inflexiuni ale parfumurilor Casei. Adăugând, ici și colo, câteva puncte luminoase specifice imaginației sale. Cu 25 de ani mai tânără decât ea, ea a preluat cu forță frâiele casei, insuflând în ea o atmosferă zelosă. Eau de Rochas va fi una dintre cele mai bune intenții ale sale. Plutind la suprafață, ideea cerească a apei de Roche, un parfum imaginat în 1948 de Edmond Roudnitska, un prieten apropiat. Parfumierul Nicolas Mamounas, creatorul casei între 1970 și 1987 s-a cufundat apoi din nou în rădăcinile sale grecești, bine inspirat de fântâna Castalian din Delphi, imortalizată de pictorul Charles Martel. Aldehidelor din prima formulă, omul preferă o supradoză de hedionă. Apoi atenuează pragurile de citrice, în timp ce lăsând un lime acid să tachineze o lămâie de Calabria mai gurmandă și o mandarină ușor metalizată. Cufundându-se în adâncurile sale izvoare trandafir, iasomie, lemn de santal Mysore, paciuli și narcisă. O plantă cu ecouri nelimitate cu fețe multiple care, aici, își aduce prospețimea vie și incisivă. Sticla strălucitoare, proiectată de designerul Serge Mansau și Claude Louis, designerul campaniei publicitare este pe cât de vintage, pe atât de modernă. Această stâncă care picură, această cascadă neîntreruptă de prospețime și bună dispoziție astăzi printre clasicii Parfumeriei, continuă invariabil să fermeze femeile, de la o generație la alta.
Comments (0)